Bądź e-PROfesjonalny.
Aktywuj konto na portalu Osadkowski.pl
Aktywuj konto na portalu Osadkowski.pl i uzyskaj dostęp do indywidualnego Panelu Klienta 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu.
Poznaj możliwości Panelu Klienta
Z portalu Osadkowski.pl mogą korzystać wszyscy klienci naszej firmy. Aby utworzyć konto skontaktuj się z Twoim opiekunem handlowym lub z Biurem Obsługi Klienta. Po weryfikacji otrzymasz na swój adres e-mail oraz telefon potwierdzenia utworzenia konta i link do aktywacji.
Co warto wiedzieć?
Kto może założyć konto na portalu Osadkowski.pl?
Z portalu Osadkowski.pl korzystać mogą wszyscy klienci firmy Osadkowski.
Jak założyć konto w Portalu Osadkowski.pl?
Logowanie do portalu Osadkowski.pl i dostęp do Panelu Klienta jest możliwy po wcześniejszej aktywacji konta. W celu aktywowania konta skontaktuj się z przedstawicielem firmy Osadkowski lub Biurem Obsługi Klienta.
Co uzyskam dzięki dostępowi do portalu Osadkowski.pl?
Dzięki aktywacji konta w portalu Osadkowski.pl otrzymasz dostęp do indywidualnego Panelu Klienta, gdzie będziesz mógł 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu sprawdzić status Twoich zamówień oraz dostaw, uzyskać podgląd do dokumentów handlowych i finansowych, sprawdzić płatności oraz stan rozliczeń. Znajdziesz tutaj także kontakt do swojego opiekuna w zakresie agrotechniki, skupu płodów rolnych, maszyn rolniczych oraz usług finansowych.
Czy dzięki dostępowi do portalu będę mógł korzystać z e-faktury?
Usługa e-faktury w ramach portalu będzie dostępna w przyszłości. Obecnie w Panelu Klienta będziesz miał podgląd do dokumentów zakupu, ale nie zastępują one papierowego dokumentu. W celu przejścia na e-fakturę uzupełnij formularz na stronie: efaktura.osadkowski.pl/zgoda
Czy po aktywacji konta będę miał podgląd do swoich faktur z przeszłości?
W Panelu Klienta znajdziesz wszystkie faktury przypisane do Twojego konta wystawione po 01.01.2021. Jeśli potrzebujesz odnaleźć starszą fakturę, skontaktuj się ze swoim przedstawicielem handlowym lub Biurem Obsługi Klienta.
Czy do mojego konta może mieć dostęp inna osoba, np. mój agronom lub członek rodziny?
Tak, jest możliwość żeby więcej niż jedna osoba miała dostęp do Twojego Panelu Klienta. Aby założyć konto innej osobie, skontaktuj się z Biurem Obsługi Klienta.