Zielone Pola 2022 – przegląd odmian na Demofarmach
Redakcja Osadkowski.pl
Zielone Pola to już tradycyjne wydarzenie w naszym kalendarzu, cieszące się niesłabnącym zainteresowaniem ze strony Klinetów oraz Partnerów.
Zielone Pola - uznana marka spotkań polowych
Przerwa pandemiczna nie wpłynęła na jakość spotkań, a przyspieszyła wdrożenie nowych rozwiązań z zakresu e-spotkań. Jednak żadna technologia nie zastąpi spotkań z klientami na żywo i sprawdzenia odmian i rozwiązań z zakresu ochrony bezpośrednio na polu. Przyjęta formuła wielu lokalizacji ułatwia dotarcie na spotkanie klientom, ale przede wszystkim pokazuje odmiany i technologie w określonym profilu glebowym danego stanowiska.
Partnerzy tegorocznej edycji imprezy: AgroBiotics, Cosmocel, Hodowla Roślin Strzelce, ICL, IGP Polska, Limagrain, K+S, Nordkalk, ProAgri, RAGT, Rapool, TopFarms, Yara. Patroni medialni: agroFakt.pl, agrofoto.pl, agropolska.pl, Farmer, Farmer.pl, Nowoczesna Uprawa, Przedsiębiorca Rolny, Top Agrar.
Zielone Pola 2022 - przeżyjmy to jeszcze raz
Tegoroczna edycja cieszyła się bardzo dużym zainteresowaniem - w spotkaniach wzięło udział 1500 osób!
Przegląd odmian rzepaków - trzy mocne nowości na sezon 2022
Zostały zaprezentowane nowości odmianowe takie jak rzepak LG Austin F1 charakteryzujący się technologią efektywnego zarządzania dostępnym azotem - N-Flex czy DK Expose F1 o wysokim potencjale plonowania wynikającego z najnowszej genetyki połączonej z bardzo dobrą zimotrwałością i szybką regeneracją roślin po zimie.
Klienci zainteresowani rzepakiem o wysokiej tolerancji na najważniejsze patotypy kiły kapusty mogli poznać odmianę RGT Pegazzus F1. Nie można zapominać o pozostałych odmianach takich jak Metropol F1, Chopin F1 czy odmianach liniowych Mars oraz SY Ilona.
Kolekcja zbóż - w tym najnowsza odmiana pszenicy Impresja
W zakresie zbóż szczególną uwagę zwracała także wspomniana nowość, pszenica ozima Impresja – odmiana z polskiej hodowli HR Strzelce o wybitnych cechach jakościowych przy bardzo wysokiej zimotrwałości i stabilnym plonowaniu w różnych warunkach i sezonach.
Zaprezentowaliśmy także pozostałe nasze odmiany zbóż, między innymi pszenicę ozimą RGT Depot, jest to odmiana w typie „pojedynczego kłosa” o bardzo wysokim potencjale plonu nawet w suszy, czy pszenicę Apostel - numer 1 w plonowaniu wśród pszenic jakościowych w warunkach niedoboru wody.
Technologie ochrony - propozycje jesiennych zabiegów i podsumowanie wiosennego sezonu
Oprócz prezentacji odmian zostały omówione także kompleksowe technologie ochrony rzepaku i zbóż. Od ochrony insektycydowej i herbicydowej po ochronę fungicydową w trzech wariantach, która pozwala dopasować zestawy produktów do stanowiska i zasobności portfela.
W ochronie fungicydowej zbóż zaprezentowana była wyjątkowa, nie tylko na skalę polską, technologia Zboża Zdrowy Łan PREMIUM oparta o 7 różnych i niepowtarzających się substancjach czynnych, uzupełniających się mechanizmami, mobilnością i szybkością działania w celu utrzymania najwyższej kondycji zdrowotnej roślin.
Zielony Ład wymusza rozwiązania biologiczne
Zielony Ład już wpływa na rzeczywistość każdego rolnika dlatego nasz partner firma Agrobiotics zaprezentowała technologię biologiczną opartą o dwa preparaty mikrobiologiczne Arcton WG oraz BioRace SL.
To unikatowa i nowoczesna technologia prowadzenia zbóż z wykorzystaniem zaawansowanych produktów biologicznych, które zawierają precyzyjnie dobrane szczepy bakterii. Efektem jej działania jest potęgowanie naturalnych mechanizmów odporności na czynniki abiotyczne i biotyczne oraz poprawa kondycji i wigoru roślin.
Zielone Pola Media Day - nowością w tegorocznej edycji
Organizacja tak dużego przedsięwzięcia wymaga poświęceń dlatego cały Zespół bezpośrednio zaangażowany w prowadzenie spotkań, przez miesiąc czerwiec przejechał tysiące kilometrów, spędził setki godzin przygotowując w najdrobniejszym szczególe każde wydarzenie niejednokrotnie zmuszony do szybkich rozwiązań reagując na kaprysy pogody.
Zielone Pola - Media Day
Zielone Pola to okazja do spotkań z naszymi partnerami medialnymi i merytorycznymi. Zaproszeni przedstawiciele znamienitych tytułów prasowych, które były partnerami tegorocznej edycji mogli bezpośrednio zapoznać się z propozycjami firmy Osadkowski na 2022 rok.
W trakcie zorganizowanego media day mogli również zadać pytania w tym Prezesowi Zarządu Wojciechowi Osadkowskiemu. Zawsze dużym wsparciem merytorycznym jest udział naszych partnerów strategicznych, którzy przy swoich stanowiskach realizowali pokazy i odpowiadali na pytania uczestników spotkań.
Redakcja Osadkowski.pl